10.05.2009

試用: SHISEIDO MAQuillAGE 秋冬系列 Moisture Finish Powdery UV

首先多謝theZtyle.com抽中我試用今次SHISEIDO MAQuillAGE 秋冬系列既粉餅先~
之前 MAQuillAGE 出粉餅我都買過一次, 不過好似都2年前了.....之後一直用SOFINA.....=P

用粉餅對我最吸引之處就係方便快捷! 返工前就算化唔切妝, 用粉餅在火車化底妝完全零難度, 因為如果用foundation搽完又要撲碎粉又要擦手, 所以粉餅好岩我呢類懶人 =p

今次我選既色號係oc10, 比我自己膚色淺一度, 因為oc20無貨 >.<
先講包裝, 之前粉盒設計是長方型較薄身, 今次轉為粉餅與粉撲分隔兩層, 所以細盒左又厚左~ 所以鏡都細埋.........
用了數天, 不論我返工行街玩水bbq都算貼服, 沒有太多掉粉浮粉情況出現~

用前: 一早起身, 面上皮膚輕微泛紅, 仲有少少班點 =P
用後: 面上泛紅減退, 斑點情況也有改善, 遮蓋力唔錯, 又唔算厚!10小時後: 在沒有補粉情況下, 皮膚好像比朝早情況好, 完全沒有乾紋出現!!! 保濕力強!!!

今日剪頭髮時睇CANCAM, 原來呢組粉底8月尾已經在日本出售了!!!










沒有留言:

張貼留言