8.27.2009

< Biotherm SKIN VIVO > part 1 發佈會

謝謝meling & hkcosme的機會, 令我可以出席這次biotherm的新貨發佈會!

這次產品SKIN VIVO主打 "基因活化科技, 4週逆轉10年肌齡", 聽落好吸引呀!! 像我這種80年代早期出世的女生, 開始準備踏入另一個數字階段, 而家就係關鍵時刻!!! XP
在發佈會開始前有個"估指紋"的小遊戲, 雖然我估錯了, 但我都有一個香噴噴的蠟燭(圖左前)作安慰, 我非常喜歡這個橙色雀仔系列的香味!! 有點似橙皮+西柚+木味, 好清新又有活力!! 哈哈, 不過我係屋企就唔方便點, 因為我驚我個八掛pop仔燒親~~ XP 另外估中既朋友就會有一支香水, 沐浴露同埋body cream啦!! 好羨慕呢~~

之後入戲院我們欣賞了介紹SKIN VIVO 既3D動畫, 聽取養和醫院馬醫生的分析, 廖碧兒and Jocelyn親身體驗後的分享, 然後就自己係位度試下d samples, 我同其他箱友(蘋果箱的朋友=P)都覺得SKIN VIVO隻香味有點古怪.....似咩又講唔出, 後尾司儀話係花味+奶味?!?! 我都有點愕然.......哈哈, 不過香味都係次要, 有效先最緊要嘛!

我今晚就開始試用全套, 我配合埋<2-step活躍更生按摩法>, 哈哈, 訓醒再話你地知有咩感覺!

P.S. 今日返屋企咁岩又收到Biotherm寄比我既介紹, 仲夾住有coupon, 原來聽日專櫃已經有得賣了!!!




沒有留言:

張貼留言