3.01.2009

他他DORAYA

跟WT吃生日飯,因為我想吃日本菜,給了他3個選擇,
1.吉列豬扒 2.盛八燒肉 3.定食DORAYA
其實我最想食伊呂波,哈哈,不過諗諗下都係算啦 XDD
佢話食DORAYA,7點去到即刻有位,
我食他他甘蝦定食,我見SET幅圖有燒玉子,
黎既時候無左,WT就幫我問係咪漏左,
點知得到答案係"旺角,銅鑼灣先跟燒玉子,尖沙咀跟蒸蛋架!"
我話係幅圖係燒玉子黎架!然後佢拎左份MENU過黎....蒸蛋?!
明明我同WT都係見到玉子架!!!!
WT話不如你拎曬D MENU比我地睇,
哈哈,個女仔拎左起碼15份過黎同我地一齊睇!
終於到第4份比我見到玉子!!!
之後佢話補返比我地!
哈哈,我果刻以為會有不愉快經歷!
食飽陪佢去香檳大廈拎相,再行HMV,
最後在海防道買了宗緯星空傳奇DVD,
估唔到真係唱廣東話,阿牛!
不過有一點忘詞嘍!

沒有留言:

張貼留言