3.10.2009

od 打到save唔到

od 打到save唔到, 好掃興!!!!


今晚同nicky餞行, 先吃pizza, 再吃糖百府的雪花冰!





席間又講起以前在parklane既日子, 好好笑 XPP





然後講起舊公司開始變質, 返工不再嘻嘻哈哈,





我暗地裡慶幸我10個月前已逃離, 我5月中就做了1年啦, 時間過得好快喔!





仲有到時我又可以去kenting+taipei慶祝, 好期待呢~




明晚s.hang攪生日派對啦, 還未給他選定禮物,好煩惱呢~





衫褲背包全都看不上,





哈哈, 不過我話會送隻壽包比佢食, 仲諗緊尖咀邊到有得賣 XPPP





超眼訓, 我11,12放孖days再慢慢寫, 因為我好多野講呀! ^^

1 則留言: