9.27.2008

5年大運



終於係公司搵到個人知道AOYAMA係邊個啦! JEAN仲可以哼返2句<留在我身邊>!識貨! XDD

今日拎住張飛問阿姐我明天可唔可以補鐘早走, 開心除左係可以早走去聽concert外, 其實我抽中既喜悅係比我有得睇為大=P 我咁大個都未試過抽中過獎, 而買六合彩可以買24個字但一個都唔中, 但往往我又好旺我身邊既人, 有時命運就係咁奇怪 XD 因為我尋日去環球唱片拎飛時, 有個男人拎左2,3張換票証同個職員講唔記得邊張中, 我又覺得我自己好LUCKY, 買一張都中, 嘻嘻~

聽日同場仲有IVANA, 可惜我對佢既歌聲無興趣, 630入場其實都可以避開少少睇佢既人既, 我諗TST搭巴士去九展都唔會好耐既~ 上網再CHECK清楚先, 我唔想又蕩失路......>.<

今日有同事買左本蘇民峰牛年運程返黎睇, 下年屬狗犯刑太歲, 我地間舖有6隻狗, 仲要3代同堂果種, 我不停同佢地講我地快D每人買4棵植物放東南位擋擋是非, 然後又話要蛇型飾物化解, 然後我同佢地講.....咁我日日咩住個蛇皮手袋SELL客再擋剎 XDD

聽聞2010開始屬狗既朋友有5年大運行, 不過其實我咁大個人都未試過批命呀, 塔羅牌之類既野, 我一向順其自然既~ 不過有5年大運既話, 我都要好好地諗下各方面既目標.

亞洲電影節有幾套日, 台片我都想睇....可惜我10月個ROSTER仲未出, 好難就時間去睇......希望最少會睇到一套啦~

沒有留言:

張貼留言