9.05.2008

我要探險去 =P



昨晚的壞心情隨著我一覺訓醒已經變好, 我就是有這種自我催眠的能力 =P 昨晚本來有其他事情想寫, 但被他破壞了, 忘掉了~

最需要記下的是: 我可以在11月份拎4日大假, 如果連多2日例假的話, 我可以放最多6日假. 好想好想去旅行, 之前朋友說過年尾跟我一起旅行, 我也不知道他是否戲言.

哪我應該自己去旅行嘛? 哪目的地呢? 心中最想去的當然是日本, 如果真的自己出發的話, 我想遊京都呢~ 不過其實自己又想shopping, 東京都.........因為其實上次主要都係逛新宿, 我想去南青山, 吉祥寺, 下北澤, 中目黑喔!!!!!! 又雖然上次一起去日本的朋友叫我下年5月再戰東京, 但我又真係想去休休閒閒咁逛街同食野.

首要事項: 格價! 預算一下去定唔去 =P

晚上回家看到媽咪留下字條, 她下星期和爹地一起去以色列旅行呢~ 我在想遲些爹地退休的話, 他們去旅行的次數應該會更頻密了.

11月日本會唔會有雪? 這個大假完全係我掌握之外......台灣, 泰國.......

另外, s.hang會繼yuki之後10月去我隔離間古馳度做, 感覺好得意, 我地變左廣東道之友 =P

沒有留言:

張貼留言