9.06.2008

識食又識肥



今早9點半被CITI BANK嘈醒, 可唔可以唔好咁早COLD CALL呀??? 在床上隱約聽到雷聲雨聲, 心諗又係放假先落雨?! 放假可唔可以出太陽呀? 無街去都唔代表要落雨架.......


下午媽咪拎左盒冰皮月餅比我, 我下午TEA食左半個, 訓醒晏覺再食埋果半個, 一日一個仲唔肥死....... 下星期二再可以拎埋嘉麟樓既月餅, YUMMY YUMMY ! 都係果句食埋先減啦~

下午無所事事拎返無玩成年既NDS出黎玩, 好明顯入面既GAMES係唔好玩. 個個都有既孖寶兄弟, 我無, 人地COOKING MAMA玩第2代, 我仲得第1代........呢個就係我想將佢送走既最大原因 XD

然後想起媽咪早幾日留下的字條, 叫我記得7/9去投票"一票都不能少". 我上屆係有去投票, 至於投邊個我已經忘記左, 今屆我連有幾多個新界東侯選名單, 有幾多個議席都未清楚, 所以我拆開政府寄比我而我放左係檯好耐既侯選人簡介睇, 嘩.......10張名單, 共29個人.......有金執?

我最想講陳克勤: 呢位先生係尖東火車站既廣告真係YOUNG到暈, 但我而家睇會覺得貨不對辦. XDDD

有時間我今年都會投票! (結果無去到.....不過陳生既try my breast已經成為經典......)

P.S.同埋睇長毛既簡介知道議員月薪4萬, 唔怪得搶住做啦 =P

沒有留言:

張貼留言