9.08.2008

大字報


今日返工, 我個locker比阿姐貼左大字報:

my dear,
can i ask you when will you come back???

字條下面係尋晚張埋數紙, 條數錯左......
我望坐張紙諗左陣, 我返1130阿姐無理由唔知架....但諗諗下"back"呢個字對於我地有第2種意思, 佢係問我幾時返, 不過唔係問我個肉身, 而係問我既靈魂, 我應承過佢 " i'm back!!! ", 所以我每次做錯事, 佢都會問我究竟係bad定back.

講真, 有壓力架! 都會覺得佢對我特別嚴謹架, 不過佢對我有期望嘛! 所以我返工要打醒二十分精神, 唔好行差踏錯呢~

1 則留言:

  1. hi, 看到熟悉的字體~自然要~拍拍手一下:)
    香港人嗎~香港好玩!!

    回覆刪除