9.15.2008

hotpot nite

其實尋晚本應唔係同佐敦hotpot, 係同Y班朋友hotpot, 無啦啦話上我度, 攪到我要推左果邊, 我覺得好唔好意思.........雖然Y話唔介意, 下次大把機會, 始終暫時甩底都係我既問題 >.<

因為得我一個放假關係, 我自己要包辦諗, 買, 洗既步驟. 對一個平時去街市只行生果檔與菜檔既我黎講, 係一個挑戰! 今次有人指明要食蝦, 包心丸, 即係我要去凍肉舖同埋魚檔, 買丸都算順利, 見人地點執我又迫入去執, 執左一大袋雜丸都係 $42, 原來街市真係平D! 之後去魚檔, 行左2步已經知我唔應該著拖鞋去......望到蝦幾生猛就買左一斤 $38, 我比$100佢找, 找返黎既錢有血同魚鱗, 我拎住諗點放好呢??? 結果放左落買菜個袋度先算.

返到屋企將d污濁錢拎去浴室過水, 然後再比d蝦去游水, 點知s.hang話蝦係用咸水, 淡水會死, 你放落雪櫃好過. 我仲諗佢地游水都幾生猛, 點知係爭扎呢........

未齊人佢地又肚餓, 我不停推銷我d月餅比佢地食, 佢地凍食嘉麟樓既......等到1點先齊人打邊爐, 係廚房打邊爐, 哈哈, 夾完又出返廳食, 但原來我屋企無豉油 =P

佢地幫我洗埋碗先走, so nice........^_^

沖埋涼又係4點訓...

沒有留言:

張貼留言