9.30.2008

新玩具!



一直其實都想換左而家部SE手機, 因為都用左2年幾, 開始壞壞地出怪獸字, 一路都睇返SE既機, 點知個SALES話我睇果兩部G900, C902都唔好, 好渣, 我再睇E71, 但我D手甲係禁唔到D制, 咁就睇呢部E66, 其實部機對我黎講有D複雜, 再加上我從未用過NOKIA既手機, 我連佢個鬧鐘會重響幾多次, 可以教幾多個都唔知....... 不過我鍾意佢個白色樣 XD

因為一部手機既鬧鐘對我黎講好重要! 因為我太易懶床了 XPP
希望聽朝我知醒返工啦 ^^
要慢慢開始戒夜晚食野, 暫定9點半之後唔再食野, 因為尋日影相塊面太肥了 @_@ 仲有每晚都要早點上床睡覺啦! 我唔想有熊貓眼 @_@

沒有留言:

張貼留言