9.17.2008

小事

*晚上和money, ling在廣東道吃韓燒, 因為我要9點再返舖開會, 結果在那九十分鐘不停地燒燒燒吃吃吃, 好趕>.<


*ling會在11月結婚, 找了我當姊妹, 我問她我要負責甚麼? 因為我未做過 ^^ 負責幫佢換衫, 扮靚~ 哈哈


*下星期會陪她到婚紗店試身, 好緊張, 我怕幸福氣氛會令我突然"恨嫁"起來 XDDD


*我唔要爛桃花呀! XD


*上次佢地打邊爐留下的6罐藍妹, 阿媽見到又留下一大篇論文比我, "唔好帶男仔返屋企呀!... 唔好比人呃呀!...."


*都叫佢地拎走架啦, 又搵著我黎煩 >.<


*屋企仲有好多月餅.......好多月餅.......


*聽日第2堂跳舞, 上個星期學完既都忘記得七七八八, 因為無時間去練習過, 更大可能係懶.


*知道左有70X可以返屋企, 唔會再搭火車, 跳完舞再企半個鐘先到屋企, 我會暈.....XD


*夜晚係舖玩ROLE PLAY, 我都知我一定會比阿姐選做SALES, 做成點?? 有好多改善地方 =P


*成晚印象最深既一句 "呢個佢做耐D一定得", 阿姐又會係我既伯樂嗎?


*AM和女友分手了, 那個他想和她結婚的人選擇離開了.


*從報紙上的看到大浪灣那個小公園, 令我想起一段回憶. XD

沒有留言:

張貼留言