9.01.2008

AOYAMA DIARY

今日上班前特地到HMV買了AOYAMA DIARY, 回家急不及待把它放入唱盤.
除了慢歌還有快歌, 暫時最搶耳既係1,2,11,13, 唔識日文既我唯有拎住份中文歌詞感受下佢唱咩!



<何度も> 另一首我好喜歡她的歌


另外, 我登記左佢音樂會既抽獎, 一個"先到先得"既抽獎 =P

27/9 6:30 kln bay

如果抽中, 我會同阿姐講早走啦! 收7點邊會趕得切, 雖然都係有生命危險, 因為佢會覺得我顧住玩唔認真返工, 不過.......機會唔係時時有嘛!




桃紅色法式
前日才整的gel nail, 阿姐話太紅, 無開口要我整過既, 不過為左工作順順利利, 已經book左星期二放假再整, 之後再去搵kaze剪頭髮, 轉形象! =P


沒有留言:

張貼留言