9.04.2008

不快樂的晚上

回家開MSN收到TY的msg,

MavericK 說: 我好多時想起你
MavericK 說: 真心抱歉
MavericK 說: 我欠你太多
MavericK 說: 心好想你
RaCheL... 說: 多謝
MavericK 說: 求你原諒
RaCheL... 說: 過去左就過去左
MavericK 說: 我地重新做朋友可以嗎
RaCheL... 說: 唔可以
MavericK 說: 明白
MavericK 說: 請忘記認識過我吧
RaCheL... 說: 唔會忘記到
MavericK 說: 以後陌路人
MavericK 說: why an't forget me ?
RaCheL... 說: 發生過無可能當無發生過
MavericK 說: ok
.............

睇完覺得佢好假, 我從來無感覺過佢對我有"抱歉"之意. 還記得當時分手, 我還要俏俏地改手機號碼來避開他, 我怕自己心軟. 他...............

我可以寫他很多很多的事, 我唔講唔寫, 唔代表我在乎他, 事實係我想為自己保留著一點尊嚴, 因為我知我就算講比任何一個人知, 他們最真的反應是會傷害我的.

我現在的快樂, 其實源於過去的不快.

..................
MavericK 說: so u still miss me ?
RaCheL... 說: 無
MavericK 說: ok
MavericK 說: pld delete me
RaCheL... 說: 無必要
MavericK 說: but i want to
RaCheL... 說: 你點做我唔由我控制
MavericK 說: can u delete me also
RaCheL... 說: 無必要
MavericK 說: 想點呀
MavericK 說: 甘又唔係
MavericK 說: 算吧
MavericK 說: 一早應當冇相織過
MavericK 說: bye

沒有留言:

張貼留言